Jaarbericht 2017

Jaarbericht 2017

2017 Is een bijzonder goed jaar geweest voor Valk Solutions. De omzet is met circa 25% gegroeid ten opzichte van vorig jaar. Deze groei is deels te danken aan de uitrol van nieuwe klanten en deels aan omnichannel projecten bij bestaande klanten. Het aandeel recurring revenues blijft onveranderd hoog op circa tweederde van de omzet.

Deze resultaten zijn in lijn met de groeistrategie. De gemeten klanttevredenheid van de winkels scoort gemiddeld hoger dan 8. De gerealiseerde uptime van ons cloud platform bedroeg 100%. In samenwerking met klanten hebben we het gebruiksgemak van onze software geoptimaliseerd en de functionaliteit doorontwikkeld. De software is tevens geschikt gemaakt voor onder andere fashion en wholesale.

We hebben in 2017 wederom fors geinvesteerd in werving en opleiding van deskundige en betrokken medewerkers. Valk Solutions heeft inmiddels 70 mensen in vaste dienst. De automatisering van onze processen is verbeterd. Kwaliteitscertificeringen ITO, BAS en ISO 27001 werden gecontinueerd en een ISAE 3402 type 1 verklaring werd verworven.

In 2018 gaan we door op de ingeslagen koers. Klanttevredenheid en kwaliteit blijven de belangrijkste doelstellingen, met bijzondere aandacht voor planning en dienstverlening aan hoofdkantoren. Duidelijk is dat de online beschikbaarheid en realtime toegankelijkheid van omnichannel data steeds belangrijker wordt voor onze klanten.

We bedanken al onze relaties voor hun vertrouwen en zien met enthousiasme uit naar de voortzetting van de samenwerking.

Montfoort, januari 2018

Naar overzicht ervaringen