100 Modewinkels op ASPOS

100 Modewinkels op ASPOS

De eerste 100 kledingwinkels draaien inmiddels op ASPOS. Het betreft enkele fashion ketens in Nederland en België, onder wie ook het ambitieuze Miller & Monroe. Omnichannel cloud platform ASPOS is geschikt gemaakt voor fashion en uitgebreid getest op de winkelvloer en in DC’s. Na positieve evaluaties zijn nu ook de eerste uitrol projecten succesvol afgerond.

Paul Dumasy, business development manager bij Valk Solutions: “De teller staat op 100 modewinkels, dat is een leuke mijlpaal. Het betekent dat ASPOS fashion-ready is bevonden door onze klanten. We kunnen mooie toegevoegde waarde leveren ten opzichte van traditionele aanbieders in fashion. Ons platform is 100% online en realtime en alle data staan centraal, veilig in de cloud. Dit opent de deur naar nieuwe toepassingen waarin de consument werkelijk centraal komt te staan. Loyalty campagnes op basis van alle aankopen bijvoorbeeld, ongeacht of die in de winkels of op de webshop zijn gedaan. Onze ambities zijn groot in fashion, samen met onze klanten zullen we het platform blijven doorontwikkelen.”

Valk Solutions heeft recent ook een ISAE 3402 type 2 verklaring verworven. Dit betekent dat ASPOS voldoet aan strenge normen ten aanzien van informatiebeveiliging. Met de nieuwe privacy wetgeving voor de deur is het een geruststelling te weten dat vertrouwelijke gegevens in veilige handen zijn.

Montfoort, maart 2018

Naar overzicht ervaringen