Dierspecialist lanceert app

Dierspecialist lanceert app

Dierspecialist, de beste dierenspeciaalzaak winkelketen van 2017, heeft een app geïntroduceerd voor haar klanten. Met de Dierspecialist app profiteren klanten van persoonlijke aanbiedingen en unieke acties.

Opvallend op de Dierspecialist app is het dierenpaspoort met persoonlijk advies voor je huisdier. Dierspecialist nodigt huisdieren uit in de winkel voor een weegbeurt met voedingsadvies, of voor een periodieke ontwormingskuur. Ook is er een Animal Alert voor weggelopen huisdieren en een sympathieke VLOG met tips en weetjes voor dierliefhebbers. Met een digitale klantkaart sparen bezoekers van de app voor extra korting. Nieuwe aanmeldingen op de Dierspecialist app worden beloond met 25 gratis spaarpunten en 20% korting op een product naar keuze in de nabij gelegen Dierspecialist winkel.

Karin Valk, algemeen directeur van Valk Solutions: “De Dierspecialist app is een uitstekend voorbeeld hoe internet technologie bijdraagt aan klantenbinding voor de winkels. Anders dan stand alone webshops, waarmee klanten zelfs uit de winkels worden weggetrokken, genereert deze app juist winkelbezoek en herhaal aankopen. Eenmaal in de winkel ervaart de klant het vakmanschap en de betrokkenheid van de Dierspecialist ondernemer en zijn team. In onze ogen is dit een hele slimme zet van Dierspecialist en tevens uniek in de branche van dierenspeciaalzaken.”

De Dierspecialist app is gewoon te downloaden in de appstore en ontwikkeld door mobile engagement company Orange Bob. De app werkt online en realtime op het ASPOS cloud platform van Dierspecialist met de API connector van Valk Solutions. Hierdoor zijn klantinteracties werkelijk omnichannel, ze ontstaan in de app en lopen naadloos door in de winkel en vice versa. Op deze manier hebben klanten één Dierspecialist ervaring.

De Dierspecialist app wordt gefaseerd uitgerold naar alle circa 80 Dierspecialisten in ons land. De uitrol verloopt parallel met de overstap van ProPOSS naar het ASPOS cloud platform van Valk Solutions.

Montfoort, mei 2018

 

 

Naar overzicht ervaringen