Nooit meer nee verkopen

Nooit meer nee verkopen

“Helaas…een M hebben we niet meer in beschikbaar…”, “Ah, jammer zeg…” Klinkt dit herkenbaar? U heeft een klant in de winkel die een product wil kopen, maar u heeft het niet meer op voorraad. Vervelend! U kunt uw klant niet bedienen, en de klant gaat op zijn beurt misschien wel bij een andere winkel het product halen waardoor u omzet misloopt. Is daar geen oplossing voor? Kunt u op een betere manier uw voorraadbeheer bijhouden? Met ASPOS helpen we u vooruit! Bent u benieuwd hoe? Lees het in onze blog!

Altijd realtime inzicht in uw voorraad

“Welke maat zoekt u? Dan halen we die even op uit ons magazijn!” Dit is toch wat u het liefste zegt tegen uw klanten? Het prettige aan ASPOS is dat u altijd realtime inzicht heeft in uw voorraad. Dient de voorraad van een product te worden aangevuld? Dan weet u dit al voordat het laatste product over de toonbank vliegt. U hoeft dus geen nee te verkopen aan uw klant, want u kunt hem of haar direct helpen met dat waar hij naar op zoek is.

miller_2

Kies voor een kassasysteem dat al uw gegevens beheert

De technologie achter uw kassa biedt u een breed scala aan mogelijkheden. Maar welke onderdelen zijn voor uw onderneming eigenlijk relevant? Werken met ASPOS geeft u één centraal systeem in uw winkel, waarmee u meer grip heeft op bijvoorbeeld de verschillende transacties en mutaties die u maakt. U heeft het liefste dat beide gegevens direct te herleiden zijn naar uw eigen database. Dit brengt niet alleen overzicht in uw zaken, maar biedt u ook een rijkdom aan mogelijkheden voor verkoop, marketing en CRM. Wist u bijvoorbeeld dat ASPOS uw klantgegevens in een omgeving opslaat, zodat deze beschikbaar zijn voor al uw kanalen? Zo haalt u nog meer rendement uit uw klanten.

ASPOS denkt met u mee en zorgt voor optimaal rendement

Naast het realtime inzicht in uw voorraad analyseert ASPOS ook de data die voortkomt uit uw bedrijf en uw klanten. Wat houdt dat concreet in? Uw nieuwe systeem geeft u op elk moment slimme besteladviezen die kijken naar de verkoophistorie, beleveringsfrequentie, klantbestellingen, DC voorraad en interfiliaalvoorraden. Op die manier bent u er dus van verzekerd dat u geen nee meer hoeft te verkopen aan uw klanten. En uw magazijn? Dat is compleet geoptimaliseerd naar de omloopsnelheid van uw bedrijf.

vlags

Wij zijn er voor de retailers die vooruit willen

We kijken bij Valk Solutions graag vooruit. We houden ervan om voorop te lopen en doen daar elke dag weer onze uiterste best voor. We denken na over wat u als retailer nodig heeft, we vragen ons af wat nieuwe businessmodellen zijn, welke diensten de consument bij u afdwingt en om welke organisatie dat vraagt bij u. En we zullen daarop reageren met grensverleggende innovaties en krachtige oplossingen. Daar kunt u op vertrouwen!

Uiteraard vertellen we u graag nog meer over ASPOS en de vele oplossingen die het systeem u kan bieden. We geloven er echt in dat u met onze technologie verder komt met uw bedrijf. De wereld van de retailer zit vol uitdagingen, en samen met Valk Solutions loopt u daarin voorop! Neem contact met ons op en laat ons u alles uitleggen waar u vragen over heeft!

 

Naar overzicht ervaringen