Nieuw klantportaal operationeel

Nieuw klantportaal operationeel

In de continue zoektocht naar de beste service voor onze klanten hebben we weer een mooie stap gezet. Het nieuwe klantportaal is bij de eerste klanten in gebruik! Wat is er nieuw? We hebben het mogelijk gemaakt om online via internet de status van ondersteuningsverzoeken in te zien. Zo geven we klanten nog beter inzicht in de prioriteit en voortgang van hun aanvraag. In het klantportaal ziet u ook het antwoord op uw vraag of de oplossing voor uw probleem. In de nabije toekomst zullen we daarnaast inzicht bieden in facturen en kunt u winkelgegevens inzien en aanpassen.

Het prettige voor u als klant van Valk Solutions is dat we op deze manier nog betere service kunnen bieden. U kunt op elk moment van de dag inloggen op ons systeem om zo meer inzicht te krijgen. Naast dat het u als klant voordelen oplevert, is het voor onszelf ook een positieve ontwikkeling. We kunnen namelijk nu nog meer ondersteuning bieden op onze support afdeling. Heeft u een vraag of probleem dat extra persoonlijke aandacht nodig heeft? We pakken het graag voor u op! En dankzij het nieuwe klantportaal kunt u op elk moment van de dag, 24/7, uw ticket aanmaken en de geschiedenis hiervan inzien.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden of wilt u weten wanneer we het klantportaal bij u gaan uitrollen? Neem dan contact op met het hoofdkantoor van uw formule of stuur ons een bericht, we vertellen het u graag!

Naar overzicht ervaringen