ASPOS webshop compleet vernieuwd

ASPOS webshop compleet vernieuwd

Valk Solutions heeft de ASPOS webshop compleet vernieuwd. Onder andere voor The Read Shop, Pour Vous Parfumerie en Beauty-X draaien de webshops op het vernieuwde whitelabel framework van Valk Solutions. In dit framework zijn alle webshop- en omnichannel functies gestandaardiseerd en voorbereid. Afhankelijk van de franchise afspraken en voorraad betrouwbaarheid kunnen formules bepaalde functies wel of (nog) niet gebruiken. De ASPOS webshop is speciaal ontworpen ter ondersteuning van de winkels. Bijzonder aan de ASPOS webshop is het ‘mijn winkel’ concept. Net als in de winkelstraat kiezen consumenten ook online zelf de winkel van hun voorkeur. Dan worden de openingstijden, assortimenten, voorraden en prijzen van die specifieke winkel gebruikt. Zó heeft elke franchise winkel in de keten haar eigen webshop op het ASPOS platform, alles netjes binnen de formule branding en spelregels.

Deze opzet creëert draagvlak in de formule voor de webshop. Ondernemers en hun winkelpersoneel gaan de webshop omarmen en promoten bij hun klanten. Zo krijgt de webshop vleugels en draagt deze positief bij aan het succes van de formule.

De ASPOS webshop draait als een applicatie op het ASPOS omnichannel cloud platform. Voor de hele formule werken de winkels en de webshop online en realtime op dezelfde data. Klantgegevens, voorraden en aankopen worden voortdurend uitgewisseld, zodat bijvoorbeeld product informatie en prijzen altijd actueel bijgewerkt zijn. De webshop werkt met dynamische zoekfilters zodat producten binnen 3 clicks gevonden kunnen worden.

De fulfilment van webshop orders loopt zoveel mogelijk mee met de (her)bevoorrading van de winkels. Dit om onnodige kosten voor picking, transport  en retouren te vermijden. Waar op het web gevraagde producten al in de winkels liggen kunnen de winkels als afhaalpunten fungeren, of kunnen weborders vanuit de winkels thuisbezorgd worden. Dit alles is flexibel instelbaar om de omloopsnelheid en dus het rendement te vergroten.

Wij wensen onze klanten goed (web)verkopen toe!

Montfoort, februari 2019

 

 

 

 

 

Terug naar overzicht