Contuïteit is belangrijk in de retail. Daarom staan onze support consultants voor u klaar om hulp en bijstand te verlenen. De support consultants werken niet slechts met responstijden maar met heuse oplostijden. Kritische storingen worden binnen 4 uur opgelost.

Valk Solutions hanteert het principe one call does it all. We verwijzen u niet van het kastje naar de muur, maar nemen de vraag van u over en zorgen voor een antwoord. Dit geldt ook voor diensten van derden zoals pin, cadeaukaarten, waardebonnen, tickets en loten. We werken met professionals aan de telefoon, die u in de meeste gevallen direct kunnen helpen.

De Klantenservice van Valk Solutions is als enige in de branche ITO gecertificeerd. ITO is een onafhankelijk kwaliteitskeurmerk voor klantvriendelijke telefonische dienstverlening. Het gaat om onder andere bereikbaarheid, first time right, oplossingsgerichtheid en herhaalverkeer. Het ITO certificaat wordt periodiek opnieuw geauditeerd.

Buiten kantooruren is de Storingsdienst beschikbaar voor kritische storingen van maandag tot en met vrijdag vanaf 8 uur, maandag tot en met woensdag tot 21 uur, donderdag en vrijdag tot 22 uur en zaterdag en zondag van 8u30 tot 18u30.

Natuurlijk kunt u voor niet dringende gebruikersvragen ook een e-mail sturen. Tevens zullen de support consultants u adviseren en ondersteunen bij het in gebruik nemen van nieuwe functionaliteit. Bijvoorbeeld als u op voorraad gaat of een boekhoudkoppeling invoert. Op deze manier dragen de support consultants bij aan een steeds groter rendement op uw automatisering.

Vragen? Laat het ons weten

Erik
  • Erik
  • Support Consultant
Danny
  • Danny
  • Support Consultant
Pascal
  • Pascal
  • Support Consultant
Aart
  • Aart
  • Support Consultant
Michiel
  • Michiel
  • Support Consultant
Zeb
  • Zeb
  • Support Consultant
Richard
  • Richard
  • Support Consultant
Jurgen
  • Jurgen
  • Support Consultant
Robbert
  • Robbert
  • Support Consultant
Tessa
  • Tessa
  • Support Consultant
Michel
  • Michel
  • Support Consultant
Sebastiaan
  • Sebastiaan
  • Support Consultant
Paul
  • Paul
  • Support Consultant
Leon
  • Leon
  • Support Consultant
Rik
  • Rik
  • Support Consultant
Remco
  • Remco
  • Tweedelijn support
Dinh
  • Dinh
  • Tweedelijn Support
Casper
  • Casper
  • Tweedelijn Support
Robin
  • Robin
  • Support Consultant
Randi
  • Randi
  • Support Consultant
Victor
  • Victor
  • Operationeel manager
Mathijs
  • Mathijs
  • Teamleider Eerstelijn
Ben
  • Ben
  • Teamleider Tweedelijns Support