Contuïteit is belangrijk in de retail. Daarom staan onze support consultants voor u klaar om hulp en bijstand te verlenen. De support consultants werken niet slechts met responstijden maar met heuse oplostijden. Kritische storingen worden binnen 4 uur opgelost.

Valk Solutions hanteert het principe one call does it all. We verwijzen u niet van het kastje naar de muur, maar nemen de vraag van u over en zorgen voor een antwoord. Dit geldt ook voor diensten van derden zoals pin, cadeaukaarten, waardebonnen, tickets en loten. We werken met professionals aan de telefoon, die u in de meeste gevallen direct kunnen helpen.

De Klantenservice van Valk Solutions is als enige in de branche ITO gecertificeerd. ITO is een onafhankelijk kwaliteitskeurmerk voor klantvriendelijke telefonische dienstverlening. Het gaat om onder andere bereikbaarheid, first time right, oplossingsgerichtheid en herhaalverkeer. Het ITO certificaat wordt periodiek opnieuw geauditeerd.

Buiten kantooruren is de Storingsdienst beschikbaar voor kritische storingen. Natuurlijk kunt u voor niet dringende gebruikersvragen ook een e-mail sturen. Tevens zullen de support consultants u adviseren en ondersteunen bij het in gebruik nemen van nieuwe functionaliteit. Bijvoorbeeld als u op voorraad gaat of een boekhoudkoppeling invoert. Op deze manier dragen de support consultants bij aan een steeds groter rendement op uw automatisering.

Vragen? Laat het ons weten

Rik
Remco
Casper
Robin
Joscha
Nick
Randi
Matthijs
Thomas
Marnix
Victor
Mathijs
Joshua
Esther
Ben