Geheel omnichannel op de Webwinkel Vakdagen

Geheel omnichannel op de Webwinkel Vakdagen

Wat is het geheim van succesvolle omnichannel ervaring? Het antwoord is verbluffend eenvoudig:
Eén klantbeeld. Alle online en offline activiteiten vanuit één systeem. Op de Webwinkel Vakdagen,
stand 188, willen wij je meenemen in je omnichannel strategie.

Ken je klant
De moderne consument wil persoonlijk gekend worden door zijn favoriete merken.
Het achterlaten van persoonsgegevens is een regelrechte uitnodiging om verrast te worden.
Hoe plezierig is het voor de klant om het contactformulier in de winkel over te kunnen slaan, omdat  de klant al in jouw webshop heeft besteld, de spaarpas zó meegegeven kan worden. Wat fijn dat de klant zijn weborder in zijn vertrouwde, nabije winkel kan afhalen of ruilen. Bekende merken online openen er zelfs fysieke winkels voor. Hoe gaaf is het als bij aankoop van een product de klant direct bij het verlaten van de winkel al een instructievideo op zijn mobiel te ontvangt. Wat prettig dat een klant bij binnenkomst in een grote winkel met zijn pasje op een welkomstscherm ziet dat zijn vaste verkoper binnen is of bij welke balie zijn bestelling klaar staat. Sterker nog, zijn vaste verkoper komt naar hem toe, want hij ziet op zijn mobiel dat de klant binnenkomt.

Kansen te over
Alle informatie uit alle customer touchpoints in alle kanalen moet beschikbaar zijn voor marketeers om verrassende en relevante campagnes te kunnen bouwen. Niet collectief, maar individueel per klant. Natuurlijk realtime, zodat men direct kan inspelen op de actualiteit.
Waarom hebben nog maar weinig retail organisaties dat voor elkaar? Het vraagt moderne IT met omnichannel ontsluiting van data. En daar schuilt de complexiteit. Maar nu niet meer…..

Wat kan je van ons verwachten?
Wij staan tijdens de Webwinkel Vakdagen met een team van experts voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden. Heb jij al een omnichannel roadmap gemaakt?  Wij denken graag met je mee over de af te leggen weg, met allerlei e-commerce vraagstukken.

Meld je gratis aan
Webwinkelvakdagen
Wanneer: 18 & 19 januari 2017
Waar: Jaarbeurs Utrecht
Stand: 188

Webwinkelvakdagen

 

Terug naar overzicht