In uw branche zijn producten belangrijk voor een proces. Dat kan de verbouwing of kleinere klus zijn waaraan iemand zijn vrije tijd opoffert. Het proces waarvoor u de producten levert, kan ook het project van een zakelijke klant zijn. Dat geeft de beschikbaarheid van producten extra betekenis. De klanten in uw winkel ‘willen verder’. Daarom oriënteren ze zich vaak online en bezoeken uw winkel doelgericht.

Op dat moment, het winkelmoment, is het zaak de conversie te maximaliseren. Als u ‘nee’ moet verkopen, stelt u een klant teleur. Juist om die reden kan omnichannel automatisering veel waarde toevoegen. U kunt voortaan iedereen inzicht geven in de voorraad. In de geruststellende wetenschap dat deze altijd realtime wordt bijgehouden. Zodra een klant zijn product heeft afgerekend, wordt de voorraad aangepast. Direct.

Als u uw winkel op deze manier automatiseert, zullen klussers al gauw doorhebben hoe handig en betrouwbaar dit is. Online de voorraad checken en met een volle kar terug naar de klus. Dat is retailing… Hoe u uw businessmodel ook aanpast op de actuele markt, onze software ondersteunt u.

Meer weten? Vraag onze brochure aan!