Nog beter en sneller

Onze developers hebben hard gewerkt aan de doorontwikkeling van ASPOS. Sinds de vorige nieuwsbrief hebben maar liefst drie nieuwe versies het levenslicht gezien onder de gevleugelde namen Gans, Havik en Ijsvogel.

In de nieuwe versies komen technische verbeteringen en functionele vernieuwingen beschikbaar als onderdeel van het onderhoudsabonnement. Met dank aan de inputs van onze klanten hebben we het aantal clicks kunnen terugbrengen in het bestelproces.

Ook hebben we mogelijkheden voor batchpicking uitgebreid met naast single line orders ook multi line orders.

In het oog springen verder de voorbereidingen voor food service. Deze nieuwe functionaliteit ondersteunt horeca corners in niet horeca winkels. Zodat onze klanten de beleving op de winkelvloer kunnen vergroten met bijvoorbeeld een broodje met beleg en saus naar keuze.

Ook zijn belangrijke verbeteringen doorgevoerd in onze selfscan kassa. Steeds meer klanten gebruiken de selfscan kassa om de servicegraad in de winkels te vergroten of personeelskosten te beperken. In de video geeft enthousiaste Hubo ondernemer Bennet Passenier zijn visie hoe de selfscan kassa past in de formule van de Hubo bouwmarkt.

Deze en andere ontwikkelingen staan voor onze klanten uitgebreid beschreven in de release notes, compleet met screenshots en uitleg over de werking en ingebruikname. Veel gebruiksplezier toegewenst!

Montfoort, april 2022

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Krijg toegang tot exclusieve informatie. Abonneer nu!

Contact us

We’re here for you.

You can contact us at any time by:

  • Phone on +31 (0)348 431 490

  • Chat with the chat function on this screen

  • Completing the form bellow:
  • You're subscribing!

    That's great!

    Neem contact op

    We staan voor je klaar.

    Je kunt altijd contact met ons opnemen:

  • Telefoon op +31 (0)348 431 490

  • Chat met de chatfunctie op dit scherm

  • Invullen van het formulier hieronder
  • Je schrijft je in!

    Wat fijn!