Unified commerce cloud platform

Intrinsiek omnichannel met de klant op de eerste plaats.

Unified commerce

Technologische ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Het is als retailer belangrijk om wendbaar te blijven en continu te blijven innoveren om relevant te blijven. Een unified commerce cloud platform is een essentieel middel om jou als retailer te helpen bij het implementeren van een succesvolle omnichannel aanpak. Ons unified commerce cloud platform is speciaal ontworpen om de verschillende kanalen van je bedrijf te integreren en te synchroniseren, waardoor de klantervaring consistent is over alle kanalen!
Voordelen van een unified commerce platform (UCP)

Ons unified commerce platform ASPOS bevat de benodigde componenten om alle verkoopkanalen en touchpoints van de retailer te verenigen op 1 platform. Een UCP verbindt elk contactpunt van de retailer, winkels, alternatieve fysieke locaties zoals kiosken, evenals webshops en sociale media. Het geeft de consument een uniforme klantervaring op elk moment via elk kanaal.

Een UCP biedt een centraal beeld van de klant, zichtbaarheid van de bedrijfsvoorraad, productbeschikbaarheid, gecontextualiseerde prijzen, promoties en aanbevelingen, flexibele fulfillment opties en meer personalisatie mogelijkheden om loyaliteit en inkomsten te vergroten.

Whitepaper

Unified commerce, de nieuwe realiteit in retail!

Download het whitepaper “Van omnichannel naar unified commerce” en leer hoe je met een unified commerce platform jouw organisatie in staat stelt om snel te reageren op veranderende marktomstandigheden en klantbehoeften.

 

Onze klanten