Gebruiksgemak ASPOS verbeterd

Ook tijdens de zomermaanden wordt door onze development teams gewerkt aan de doorontwikkeling van ASPOS.
In wekelijkse sprints komen verbeteringen en features beschikbaar. Een greep uit de opleveringen van afgelopen weken:
  • Met een instelling kan de kassa op pin-only gezet worden. De knop voor contant afrekenen verdwijnt en klanten kunnen alleen nog pinnen. Dit omdat steeds meer klanten contant geld weren uit de winkels.
  • Een extra service op de kassa om webshop aankopen terug te brengen of te ruilen in de dichtstbijzijnde winkel in plaats van het pakketje terug te sturen naar het e-DC.
  • Gebruikers met een Yomani pin terminal hebben voortaan de mogelijkheid om een aankoop met twee pinpassen af te rekenen, een veelgevraagde optie bij onze klanten.
  • Hoe minder clicks des te beter, daarom hebben we het aantal clicks om rapportages af te drukken verminderd. Een rapportage kan voortaan direct in het dialoogvenster geprint worden.
  • Dankzij de optie om de rechtermuisknop te gebruiken in het menupunt klantorders zijn nog minder clicks nodig.
Deze verbeteringen komen voor al onze klanten beschikbaar als onderdeel van het onderhoudsabonnement. Met dank aan gebruikers voor het doorgeven van wensen en ervaringen in het veld. Samen maken we ASPOS steeds beter.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Krijg toegang tot exclusieve informatie. Abonneer nu!

Contact us

We’re here for you.

You can contact us at any time by:

  • Phone on +31 (0)348 431 490

  • Chat with the chat function on this screen

  • Completing the form bellow:
  • You're subscribing!

    That's great!

    Neem contact op

    We staan voor je klaar.

    Je kunt altijd contact met ons opnemen:

  • Telefoon op +31 (0)348 431 490

  • Chat met de chatfunctie op dit scherm

  • Invullen van het formulier hieronder
  • Je schrijft je in!

    Wat fijn!