Handyman kiest voor Unified Commerce Platform ASPOS van Valk Solutions

Handyman, dé specialist in de verkoop van onderdelen en accessoires voor huishoudelijke apparaten heeft gekozen voor Unified Commerce Platform ASPOS van Valk Solutions. Hiervoor is een exclusieve overeenkomst gesloten voor alle winkels.

Handyman zocht een nieuwe toekomstbestendige oplossing voor haar bijna 70 winkels in Nederland en België. Een bewezen oplossing die meertalig is en de winkelstructuur van verschillende landen, eigen filialen en franchise op de juiste wijze ondersteunt.

Wouter Overbeeke, manager Sales & Marketing bij Valk Solutions: “Belangrijk voor Handyman is dat het platform voorziet in een uitgebreide en specifieke zoekfunctie om voor de klanten snel het gewenste onderdeel of artikel te vinden. ASPOS gebruikt hiervoor ElasticSearch, wat zorgt voor razendsnelle en relevante zoekresultaten.”

Naast snel zoeken gaat het BI Dashboard ingezet worden om Handyman te voorzien van alle relevante data van de hele retailorganisatie. Ook krijgt men de mogelijkheid om van ons uitgebreide Loyalty module inclusief couponing en vouchering gebruik te maken.

Met ASPOS als centraal cloud platform biedt Handyman haar klanten een uniforme ervaring die gemakkelijk tussen online en offline wisselt en hen kan bedienen waar en wanneer ze maar wil.

Montfoort, oktober 2022

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Krijg toegang tot exclusieve informatie. Abonneer nu!

Contact us

We’re here for you.

You can contact us at any time by:

  • Phone on +31 (0)348 431 490

  • Chat with the chat function on this screen

  • Completing the form bellow:
  • You're subscribing!

    That's great!

    Neem contact op

    We staan voor je klaar.

    Je kunt altijd contact met ons opnemen:

  • Telefoon op +31 (0)348 431 490

  • Chat met de chatfunctie op dit scherm

  • Invullen van het formulier hieronder
  • Je schrijft je in!

    Wat fijn!