Klantvriendelijke support consultant

Nergens heeft workflow software zoveel toegevoegde waarde als juist in de retail. Onze ambitie is om retailers vleugels te geven met toegesneden omnichannel oplossingen. Dat begint aan de voorkant van het winkelproces met de point of sale (POS). Onze moderne kassa systemen ondersteunen naast scannen en afrekenen ook geavanceerde actiemodules en spaarsystemen. In de backoffice automatiseren we het logistieke proces met slimme besteladviezen of automatisch herbevoorraden om de omloopsnelheid te maximeren in de winkel. Met store to door kiosk functies reduceren we nee-verkoop en met e-commerce en apps helpen we klanten om nieuwe klanten voor zich te winnen. Voor hoofdkantoren en groothandels zijn er BI dashboards, B2B bestelportalen en B2C webshops. We ontwikkelen de software zelf en komen jaarlijks met nieuwe versies op basis van feedback van klanten en nieuwe technologie. Naast innovatieve producten onderscheiden we ons met excellente service. Alle 90 professionals in ons bedrijf hebben als belangrijkste doelstelling om klanten zeer tevreden te maken. Valk Solutions bestaat al 30 jaar en is uitgegroeid tot een leidende retail automatiseerder in ons land. We bieden een enthousiaste en professionele werkomgeving boordevol dynamiek, ondernemersgeest en innovatie. Doorgroeimogelijkheden zijn er volop bij Valk Solutions. We zoeken harde werkers met een grote gedrevenheid om goed werk te leveren. We zoeken harde werkers met een grote gedrevenheid om goed werk te leveren. 

Functie inhoud
De support consultant is verantwoordelijk voor de zeer goede tevredenheid van klanten over onze diensten, variërend van software tot hardware, diensten derden, opleiding en consultancy. Klanten zijn hoofdkantoren van winkelketens, ondernemers in winkels, bedrijfsleiders en winkelpersoneel. We zijn pas tevreden als klanten ons met een 8 beoordelen, dit wil zeggen dat we de verwachtingen overtreffen. Het belangrijkste deel van de functie betreft gebruikersondersteuning. De software biedt een grote rijkdom aan mogelijkheden, aan de support consultant de taak om deze maximaal in het voordeel van klanten te laten werken. Dit kan door goed te luisteren naar klanten en te vertalen naar optimale software instellingen en uitleg. Support consultants nemen tevens storingen aan en lossen deze op binnen de overeengekomen service levels. Anders dan concurrenten werkt Valk Solutions niet slechts met responstijden maar met oplostijdgaranties. Omwille van one stop shop service worden we ook gebeld over betalingsverkeer, internet, cadeaukaarten, loterijen en nog veel meer. De support consultant is een combinatie functie met naast support ook consultancy werkzaamheden. Naarmate de support consultant onze producten en klanten beter kent komen er steeds meer consultancy werkzaamheden bij, zoals het opleiden van klanten, in gebruik nemen van nieuwe versies, RFC’s en projecten. Onze dienstverlening wordt elk kwartaal extern geauditeerd voor verschillende kwaliteitscertificeringen. De support consultant werkt in een team van circa 15 professionals met een teamleider. 

Functie eisen
Grote gedrevenheid om klanten zeer tevreden te maken. Affiniteit met retail, bij voorkeur ervaring in een winkel. HBO werk- en denkniveau. Analytisch vermogen, kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Communicatief vaardig, houdt de leiding in gesprekken op verschillende niveau’s. Dienstverlenend met een grote gunfactor bij klanten. Maakt zich onze software snel eigen. Goed met browsers, Windows en Office. Harde werker, schrikt niet terug voor 40 klantcontacten per dag. Fulltime, 40 uur beschikbaar.

Arbeidsvoorwaarden
Afhankelijk van kennis en ervaring bieden we marktconforme arbeidsvoorwaarden. Om fileleed te voorkomen gaan we bij voorkeur in zee met mensen die binnen een straal van 30 kilometer van Montfoort wonen. Belangstelling? Richt je sollicitatie met CV aan karin.valk@valksolutions.nl.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Krijg toegang tot exclusieve informatie. Abonneer je nu!

Contact us

We’re here for you.

You can contact us at any time by:

  • Phone on +31 (0)348 431 490

  • Chat with the chat function on this screen

  • Completing the form bellow:
  • You're subscribing!

    That's great!

    Neem contact op

    We staan voor je klaar.

    Je kunt altijd contact met ons opnemen:

  • Telefoon op +31 (0)348 431 490

  • Chat met de chatfunctie op dit scherm

  • Invullen van het formulier hieronder
  • Je schrijft je in!

    Wat fijn!