Nieuwe versie Duif vliegt uit

ASPOS wordt intensief doorontwikkeld door onze developers. In periodieke nieuwe versies komen extra features en technische verbeteringen beschikbaar voor onze klanten. Na Arend, Buizerd en Condor heeft nu Duif het levenslicht gezien. Een greep uit de hoogtepunten van Duif:

Feedback over de SCO
Op de zelfscankassa wordt na het afronden van een transactie gevraagd om feedback te geven. Zo meten we de gebruikerservaring waarbij klanten kunnen kiezen uit vijf opties. Het feedbackscherm ziet er als volgt uit:

De feedback scores zijn in ASPOS terug te vinden in de beveiligingslog onder “Klant feedback SCO”.

Efficiënt orders picken
In ASPOS is een nieuw menupunt beschikbaar gemaakt voor batch picking. Hiermee kunnen meerdere klantorders worden gekoppeld aan een batch. Zó kunnen onze klanten in één keer meer orders tegelijk picken.

Order bevestigingsmail
In de REST services is een optie toegevoegd om na het committen van een klantorder een bevestigingsmail naar de klant te versturen. Hierbij kan onderscheid worden gemaakt tussen twee typen mails: Een variant mail bij een bezorgorder en een variant bij een afhaalorder.

Ophalen kioskorders na scannen klantenpas
In Duif is het mogelijk gemaakt om na het scannen van een klantenpas de openstaande kiosk orders voor de betreffende klant weer te geven. Voordeel hiervan is dat je direct een overzicht van openstaande kioskorders krijgt zonder gebruik te hoeven maken van een sneltoets.

Rapportage download heeft titel rapportage
Wij hebben een aanpassing doorgevoerd zodat excel rapportages een duidelijke naamgeving hebben die verwijst naar het rapport.

Nieuw menupunt ‘events’
In dit menu kun je in één oogopslag zien welke events nog open staan voor de vestiging. De events kunnen vanuit dit menupunt verwerkt, gewijzigd en verwijderd worden. Zo houd je overzicht over acties die naar aanleiding van een klantorder verricht moeten worden. Handig om bijvoorbeeld vanuit een klantorder een event aan te maken om de klant te bellen, mailen, review, etcetera die ook op de naam van een specifieke gebruiker gezet kan worden. Dus eigenlijk acties die verricht moeten worden door de medewerker voor een specifieke klant/order.

Afhankelijk welke functionaliteit je gebruikt en welke projecten we voor jouw organisatie onderhanden hebben komt Duif naar je toe, of wachten we op de volgende nieuwe versie, die Ekster zal heten. We wensen onze klanten veel plezier van de nieuwe mogelijkheden in ASPOS!

Sign up for our Newsletter

Get access to exclusive market and product content. Subscribe now!

Contact us

We’re here for you.

You can contact us at any time by:

  • Phone on +31 (0)348 431 490

  • Chat with the chat function on this screen

  • Completing the form bellow:
  • You're subscribing!

    That's great!